Jumaat, 27 Mei 2011

Latihan sains untuk murid-murid tahun 4, 5 dan 6.

Salam dan apa khabar semua anak didik sekelian? Di sini cikgu ada lampirkan latihan bagi anda sepanjang cuti persekolahan ini. Diharap anda boleh menyiapkan tugasan ini dan dihantar pada hari pertama persekolahan nanti. Sila klik pada latihan mengikut tahun/darjah masing-masing. Selamat bercuti dan berusahalah untuk menyiapkan tugasan anda!

1. Science exercise for year 4
2. Science exercise for year 5
3. Science exercise for year 6

Jika ada sebarang pertanyaan sila email ke aslind80@yahoo.com atau mesej ke facebook.com/aslind muhamad.

26 ulasan:

  1. nak latihan tahun 6 leh tak?

    BalasPadam
  2. tolong buat latihan sains bahagian 1

    BalasPadam
  3. tlg bagi latihan kat saya leh tak?tahun 6 tau.

    BalasPadam
  4. jangan buat macam ini nanti budak semua tengok

    BalasPadam
  5. tolong bagi saya soalan tahun 5

    BalasPadam
  6. tlg bagi jawabpan sains ini tlg lah .. .....

    BalasPadam
  7. syahirah bte abdul rahaman
    dari kelas 5 cerdik.

    BalasPadam
  8. Jayshvina a/p Aruvinthan16 Mac 2013 pada 3:07 PG

    Saya minta latihan bahagian 1 dan 2 tetapi tidak dapat . Saya tahun 4 Setia. Nama saya Jayshvina a/p Aruvinthan.

    BalasPadam
  9. saya nak yg berbahasa melayu

    BalasPadam
  10. BOLEH BAGI LATIHAN SAINS TAHUN(6)?

    BalasPadam
  11. Bagilah latihan......

    BalasPadam
  12. ade x latihan tahun 4

    BalasPadam
  13. Kena download ke tak PE lag.you all study tau good by you all saya skolah9 di um saya durum uk��

    BalasPadam
  14. hair berusaha la ye harp balas

    BalasPadam
  15. NAK LATIHAN SAINS tahun 4 dalam bahasa melayu boleh tak???????????????

    BalasPadam
  16. untuk anak buat latihan tubi boleh saya

    BalasPadam