Rabu, 18 November 2009

Keputusan UPSR SKTTA(1) tahun 2009.



Tahniah kepada pelajar-pelajar yang berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR 2009. Seramai 10 orang berjaya mencapai 5A pada tahun ini. Apa yang lebih bermakna bagi aku ialah pencapaian subjek sains pada tahun ini meningkat menjadi 91.3%. Emmm..dalam kegembiraan aku terkedu sekejap, bagaimana nak mengekalkan momentum keputusan ini pada tahun hadapan? Aha biarkanlah, aku tak nak rungsing sangat memikirkan tahun depan yang pentingnya percubaan pertama pada tahun ini berjaya, Alhamdulillah..keputusan ini menaikkan lagi semangat aku untuk terus berbakti kepada murid2 tahun enam pada tahun hadapan.
Cuti ni aku nak tumpu pulak pada exam oum aku, pastu nak pergi bercuti bersama keluarga kemudian baru aku akan renungkan strategi untuk tahun hadapan. Tapi itulah...nama je bercuti otak pasti akan teringat kepada upsr tahun depan pulak, fobia, fobia.
Di ruangan ini aku juga ingin mengucapkan syabas kepada kelas 6 Laksamana yang telah menyahut cabaran yang pernah aku lontarkan, bahawa tiada seorang pun daripada mereka yang akan lulus dalam subjek sains yang aku ajar. Fuhhhh.. lega sebenarnya dalam hati sentiasa berdoa agar mereka ini dapat lulus walaupun C dalam subjek sains ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan