Ahad, 14 Jun 2009

Bermulalah semester kedua persekolahan..

Uwarghhhh...Aduh letih rasa badan sebab terpaksa bangun awal hari ini, almaklumlah dah hampir 14 hari bercuti. Hari ini merupakan hari pertama bagi semester kedua persekolahan. Sebenarnya pagi-pagi lagi aku dah bangun, sebab awal-awal pagi lagi anakku dah kejutkan suruh tukar pampers dia. Aha. dengan mata yang terkebil-kebil yang nak bukak dan tak bukak tuh...aku gagahkan jugak bangun.
Selesai solat subuh aku terus mencapai laptop dan printer sebab nak print marksheet budak-budak kelas aku. Arini kena hantar dah kat guru besar untuk ditandatangani. Jam dah menunjukkan 6.30 aha masa untuk berangkat ke sekolah. Kang lewat susah pulak nak parking.
Aha hari ni dan seperti hari-hari perhimpunan yang lain beselah guru-guru lelaki kat sekolah ni susah lah nak duk kat kerusi barisan depan perhimpunan. Masing-masing lebih selesa menjalankan tugas memeriksa barisan murid di belakang (aha yang sebenarnya dok lepak kat belakang). Emmm.. dalam guru besar berucap, kepala aku berlegar memikirkan apa yang aku nak ajar budak hari ni. Hmmmm..Masa harini boleh kata relaks lah jugak tapi kelas besambung-sambung. Beselah hari pertma masuk kelas memang besemangat mengajar...harap-harap berterusanlah sampai akhir semester hendaknya. Ok lah skang aku dah nak cau masuk kelas, aha masa mengadap intenet dah habis. Sampai jumpa lagi..Uhukkk macam tulis surat cinta la plak skemanye..... Opss lupa lak nak wish selamat hari bapa kepada semua bapa-bapa yang ada di dunia terutama skali khas untuk abah aku dan pak mentua. Semoga dikurniakan nikmat kesihatan dan dilimpahkan rezki.AMIN
*klik nota tambahan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan